V25 😍

publicerat i AllmÀnt;
Nu Ă€r vi inne i vecka 25 och det kĂ€nns fantastiskt nĂ€r tiden bara springer fram. Skulle mini komma nu Ă€r det 80% att han klara sig 😍 nu ska han ju stanna ett bra tag till men Ă€ndĂ„. 
Nu Ă€r han ca 33cm lĂ„ng och vĂ€ger 700gram. 
Han Ă€r som mest vaken pĂ„ kvĂ€llen och natten nĂ€r jag ska sova sĂ„ vi fĂ„r hoppas att han inte följer den dygnsrytmen nĂ€r han kommer ut 😅 
Jag har fĂ„tt mer problem med foglossning och samandragningarna vill inte ge sig, underbart att vi har badkar i vissa lĂ€gen 😍 Jag ska till lĂ€karn pĂ„ tisdag för att kolla upp detta sedan blir det en del extra kontroller. Men jag tar det lugnt 😊 
Nu ligger jag i sĂ€ngen och dricker kaffe, Simpa och Leon ska med nĂ„gra kompisar och bada sĂ„ jag fĂ„r lite egentid 🙏  sĂ„ det blir en tripp till Nordic för lite solning 😍 

kan iallfall försöka drömma mig bort ett tag 😊 

En sak som jag verkligen ÄLSKAR nu Ă€r kiwi 😍 alltsĂ„ hjĂ€lpes 🙏 skulle kunna Ă€ta flera kilo varje dag och dem passar Ă€ven till allt 


Bebis v 23+6 

Taggar: familj, gravid, ivf, provrörsbebis, vecka25;

Kommentera inlÀgget hÀr :