Mitt nyår startar

publicerat i Allmänt;
Tänkte att mitt nyår skulle få starta imorgon. Man ska inte göra något försen man vill det själv och nu är jag super taggad 😬 
Tänkte börja med att minska på sötsaker, som alla andra vid nyår.

försöka hålla mig till 1 dag i veckan känns helt okej. Det finns ju så mycket goda alternativ, visst det tar oftast någon minut längre att fixa men så värt det. 
Imorgon börjar även skolan igen, jag ska läsa upp matte b, ett ämne som jag väntat med alldeles för länge. Ska dessutom läsa det på 3mån 😅. Det blir även biologi denna omgången, mest för att det är kul. Kan inte riktigt fatta att jag säger det själv. Man vet att man är vuxen när man får hem den nya biologiboken och är exalterad över att få sätta sig ner och bara bläddra igenom den och inse att oj vad detta är intressant 😅😂 

Jag ska även försöka börja träna regelbundet igen, så mycket som mina fogar tillåter iallfall. 
Nu ska vi göra iordning frulle till grabbarna som vaknade super tidigt. Leon har haft en kompis som sovit över 😍 sedan får vi se vad dagen har att bjuda på 😊💕 
Bebis vecka 25 (24+3)

Och jag som tyckte att det syntes såå mycket i v 12 😅👏 

Taggar: alingsås, bebis, familj, gravid, ivf, provrörsbebis, v25;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej
Hur lång tid tog det från att ni fick hjälp att få plus på stickan? Ha det bra

Svar: Vi började utredas 2012 men visste inte då att jag inte kunde bli gravid pga jag inte har någon fungerande äggledare. Men efter att vi startade ivf behandlingen fick vi plus efter ca 5 mån och nu är jag i vecka 26 🙏 hoppas att det går bra för er 💕
Linnea Belin

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt att höra att det gick såpass fort! Vi ska ringa imorgon, för nu ger vi upp på egen hand :( tack för en inspirerande blogg!

Kommentera inlägget här :