Gott nytt år 🎊

publicerat i Allmänt;
Nu är det dags att vända blad och försöka följa alla dessa tusen nyårslöften som lades igår. Jag har själv några som vanligt😬 

De sista veckorna av 2015 var ganska intensiva. Vi flyttade strax innan jul sedan fick vi en vattenläcka i köket. Efter det åkte vi med vår underbara familj till Sälen, hann åka en dag innan jag fick mycket samandragningar som ledde till att vi fick spendera natten på Falunförlossning med lite medicinering för att lugna ner allt. 

Efter spenderade jag min tid med Harry Potter medans de andra åkte. 

Väl hemma vart det jobb och förskylning så det blev en lugn nyår (otroligt skönt) mjukisbyxor och feber är en bra kombo🎉 
Träffade denna killen på nyår för 7år sedan 😍


Ett av mina nyårslöften blir att ta det lugnt. Att inte boka upp ALLA dagar från morgon till kväll och att kunna säga nej. 
Detta året kommer blir helt fantastiskt, bebis, bröllop och massa träning ( efter April) räknar stenhårt med att kunna träna precis som innan direkt när mini kommit ut 😂😂👌 vi fåt väl se 😬
Hjälpes vad snabbt det går. Mindre än halva tiden kvar  😅 



Började det nya året med att käka iskalla jordgubbar direkt från kylen 😍 den är vardagslyx det 🙏 





Taggar: 2016, Aprilbebis, familj, gravid, ivf, provrörsbebis, vecka24, vårresa;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Är det en flicka eller pojke? :)

Svar: Det är en pojke 😍💙💙
Linnea Belin

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh grattis! Perfekt när ni troligtvis har kläder sen innan, blir inte lika dyrt ;) själva väntar vi på plusset, hoppas kan man ju alltid! All lycka :)

Kommentera inlägget här :