100 dagar

publicerat i Allmänt;
Nu är det bara 100 dagar kvar enligt appen 😍👌 
Tror dock inte att bönan kommer stanna så länge men vi är tacksamma för varje vecka 😊👌 
Jag har forfarande massa samandragningar så igår fick det bli en liten tur till Borås för lite bricanyl 😴 allt såg bra ut iallafall så det blir till att vila vila vila,, hur tråkigt är inte det? 
Jag vilade med matteboken idag, inte det roligaste med det funkar 😊 
Vecka 26 nu och bönan är ca 35cm lång och väger ca 900g.
Vi diskuterar namn för fullt, jag tycker att mina förslag är super men det tycker dessvärre ingen annan 😂👌någon som har förslag på något coolt killnamn som passar till Leon?




Tycker att jag blivit superstor nu 😅 men det hör ju till.. 
Nu har vi börjat få ordning på det mesta, köpte även en barnvagn igår Woop Woop minns inte vad den heter men den är snygg haha 😊👌 känns ändå lite konstigt och overkligt att gå och köpa en barnvagn och bebisgrejer men han kan ju faktiskt komma när som helst 😬😬 


Taggar: bebis, familj, gravid, ivf, provrörsbebis, vecka26;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tilian skulle passa till er :)

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Vi har ett namn som vi funderar på till Olivias lillebror. Dock inte hugget i sten men passar ypperligt tillsammans med Leon märkte jag nu! Kanske våra gossar får samma namn😅💙 Lennox är det!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Theo 😃

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Levi

Kommentera inlägget här :