Könsultraljud 😍

publicerat i Allmänt;
Okej vi tänkte ju att vi inte skulle ta redan på vad det blir eftersom det känns som en del av grejen att inte veta. Men för er som känner mig så brukar det ofta svänga fort 😅😬 
Har läst om några som kollar och får det nedskrivet på en lapp som de sedan läser på julafton. Jag tyckte att detta var en superbra ide så vi ville gärna haka på. Men jisses vad det är svårt att få en ultraljudstid.!.!.. Har ringt (utan att överdriva) alingsås, Borås, Trollhättan, Uddevalla, Göteborg, Kungälv, Stenungsund m.m typ halva Sverige utan resultat. Tyckte då att vi kunde skita i det för det var ju ändå julafton som var grejen annars kan det kvitta. Men vid denna tiden så är vi båda väldigt inställda på att få veta och vem är jag som ger upp. Nej skam den som ger sig. Lyckades med nöd och näppe få en tid idag på en privatklinik i Lidköping 😂 av alla ställen. Så det blir en liten roadtrip innan jobbet 😃 

Denna julen kommer vi få den bästa julklappen man kan tänka sig😍 
Kommer be honom skriva på en lapp som jag sedan tar med mig till ballongaffären på Frölunda torg. Där ska dem få fixa ballonger i rosa eller blått som ska ner i en stor kartong som vi sedan öppnar på den stora kvällen tillsammans med hela flocken 💗 
Nu känns 8 dagar verkligen superlångt och det var längesedan jag var exalterad över julafton för min egenskull👌 



Graviditeten.
Nu börjar det äntligen kännas lite mer verkligt. Känner bebisen varje dag och magen syns ganska bra nu. Kommer bli ännu lättare att knyta an när man vet vad som ligger där inne. Förra veckan hade jag väldiga problem med samandragningar. Kollade upp detta och jag var tydligen inne i en växtfas där magen växte i raketfart.
Denna kalaskulan kom på bara några dagar 😂👌

Lägger upp lite bilder på nya huset i nästa inlägg 😍🙏 ⛄️🎅 

Taggar: gravid, ivf, provrörsbebis, vecka21;

Kommentera inlägget här :